Om Solvändsgatan


Det här är en blogg som mest handlar om ett rätt minimalt hus på Hisingen och de personer som bor i det. I minihuset finns en liten Valter och en lite större Peter förutom jag, som heter Lisa. Jag gillar loppisfynd, avgudar rådjur i porslin, och rätt vad det är slår jag till på ett pysselprojekt.

5 aug. 2012

Soffglädje

Som sagt. Hur mycket jag än har älskat alla mina toksnygga men fasansfullt obekväma soffor, så får jag faktiskt tillstå att en skön variant inte är så himla dumt. Den är inte på något sätt lika stunning som mina tidigare, men den är okej-snygg, och det faktum att den viker sej runt hörnet av rummet sparar en del plats, då vi inte behöver ha ett gäng fåtöljer som står och dräller.




En vuxen soffa! Hela familjen kan ligga och dega, små personers kräks kan torkas bort rätt så smidigt och gäster kommer att kunna stanna länge. Grand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar